2013. augusztus 15., csütörtök

Sziasztok:))Meghoztam a 2. részt, jó olvasást!!Köszönöm a hozzászólásokat, a 105 oldalmegtekintést és a 2 pipát!!Remélem tetszik és várom a kommentjeiteket!!:))

2.rész


A fejemet azonnal elkaptam a "vállról". Elfordítottam a fejem és egy sötétzöld szempárba ütköztem.A fiút 20 éves körülinek néztem.




- É..é..én, bocsánat!-szabadkoztam szemlesütve.(mióta védjegyem a dadogás?!) - Mióta alszok rád dőlve??- kérdeztem miközben az arcom 60°C-on égett. Olyan megalázó volt a helyzet. Mióta nyomhattam egy idegen pasi vállát?!
Eközben a fiú meg sem szólalt, csak nézett rám és azt hiszem így hívják: jelelt nekem. Csodás... nem hogy idegen, de még meg sem értem.

-Sajnálom!!- artikuláltam nagyra nyitott szájjal.- Nem értelek.

Ám a szomszédom csak legyintett és elővett egy kis jegyzetfüzetet az oldalzsebéből. Érdeklődve figyeltem és miután azt írta a lapra, hogy "SZIA"- gondoltam nem magával akar társalogni.
"Szia, Kornel vagyok, ne aggódj csak egy pár perce dőltél rá a vállamra. amúgy jól aludtál? :D"
 Felém nyújtotta a füzetet és választ várt. Oh my Jesus ne már, hogy egy idegennel társalgok a vonaton.
"Nem akarsz egy idegennel beszélgetni? Figyelj! Csak néma vagyok,  jól hallok és még látok is!"
Hmm...Meglepett ez a határozottsága ezért gyorsan elvettem a papírt és ráfirkantottam néhány szót:
Hii, Isabel. Bocsánat, hogy kényelmetlenséget okoztam, és igen jól aludtam, köszönöm. :)
Még soha nem voltam ilyen helyzetben és soha nem csevegtem egy olyannal akit életemben nem láttam. Szegény... Egyre joban ez kavargott a fejemben, miután belegondoltam, mennyi nehézséget okozhat neki az, hogy nem tud beszélni.

"Párizsba mész??"
"Igen, oda járok fősulira, csak a családomhoz utaztam le." -válaszoltam.
Az út egész jól telt a helyzethez képest. Kiderült többek között az is, hogy Kornel 20 éves és fotózás szakra jár. Azt hiszem egy idő után észrevettem, hogy nehezemre esik az üzengetés egy darab cetlin, ezért azt írta:

"Ha rám nézel és normálisan artikulálva beszélsz, egy idő után sikerül leolvasnom a szádról amit mondasz!!"
- Oké, akkor megpróbálom!!- nevettem fel és el is pirultam egy kicsit, mivel Kornel elég idegesítően bámulta a számat.
Ekkor megszólalt a hangosbemondó és tájékoztatott, hogy a vonat 10 perc múlva beér az állomásra. Elővettem a telefonom és rácsörögtem Zoe-ra a legjobb barátnőmre:

- Sziaaaaa!!10 perc és ott vagyok.-szóltam bele.
- Oké Bel én már várok rád, úgyhogy siess szívem!!- mondta anyáskodón.

Nem sokára lassított a vonat. A hátamra vettem a gitáromat és végre volt valaki aki segített a bőröndömet levenni. Zoe már a peronról integetett nekem, amikor a vonat megállt.

- Hát, akkor szia Kornel, örülök, hogy megismertelek.- köszöntem el a fiútól
"Én is örülök Isabel, remélem még valamikor összefutunk!!"
Mosolyogva intettem még egyet neki és leléptem a lépcsőn.

Aureliexxx

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, hogy végre nem a sablonos férfikaraktert hozod és eddig tetszik a történet is csak túl rövidek a részek

    VálaszTörlés
  2. Imádom az alapötletet! Több leírást és jó lesz ez! :)

    VálaszTörlés